همه ما باید خادم مردم باشیم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما باید خادم مردم باشیم به ویژه در شهرستان های کمتر توسعه یافته باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (14 آذر ماه) در آئین کلنگ زنی طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق به نمایندگی از ١٧پروژه برق در شهرستان لنده، اظهار کرد: با توجه به وضعیت روزانه تحریم ها و توطئه های دشمنان همچنان جمهوری اسلامی سرپای خود ایستاده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام سنگرهای که دشمنان می خواستند بگیرند را یکی پس از دیگری فتح کرده و این از افتخارات این نظام است.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید خادم مردم باشیم به ویژه در شهرستان های کمتر توسعه یافته باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: توحه به زیرساخت های مهم به ویژه آب، برق، فضای سبز و مبلمان شهری باید به درستی لحاظ شود تا زمینه حضور مردم در این شهر چندین برابر شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار و هیت همراه در ادامه بازدید از پروژه های عمرانی خود از مدرسه ۶ کلاسه شهرک فجر لنده و پل ارتباطی شهرک های فجر و شهید رجایی بازدید کرد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفر خود به شهرستان لنده با حضور در منزل خانواده های معظم روحانی شهید «سید رمضان سیروس» و دانشجوی شهید «محمد سهراب ثانی»، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون جانفشانی شهیدان و صبوری خانواده های آنان است.

 

امام جمعه لنده گفت: یاد و خاطره شهدای دانشجو را باید به نیکی گرامیداشت، چرا که چراغ فروزان علم و اندیشه بودند.

کد خبر 1123574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha