فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم

شاهکویی با بیان‌اینکه شوراها پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند گفت: فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«محمد حسین شاهکوئی» امروز (یکشنبه، ۱۴ آذر) در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر اسالم که در مسجد فاروق العظم این بخش برگزار شد، اظهارکرد: عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست شوراها باید در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

فرماندار تالش با بیان‌اینکه شوراها پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند، افزود: مصوبات این نهاد در توسعه شهر نقش مهمی دارد و با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان مجرب و صاحب‌نظران برای عمران و آبادانی شهر گام بردارید.

 

وی با تقدیر و تشکر از اعضای شورای قبلی برای اعضای جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید.

 

شاهکوئی با اشاره به اینکه از ابتدای شکل‌گیری شورا این نهاد منشاء خدمات ارزشمندی بوده است، خاطرنشان‌کرد: منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهید و با احترام با مردم برخورد کنید.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش در ادامه بر تعامل بین مردم و اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد و با بیان‌اینکه شهرداری مسئولیت سنگینی است و بسیاری از امور شهر را این مجموعه انجام می‌دهد و همراهی مسئولان می‌تواند این مجموعه را در ارائه خدمات بهتر به مردم کمک کند، گفت: مردم نیز شهردار جدید را در توسعه و آبادانی شهر کمک کنند.

 

شاهکوئی خاطرنشان‌کرد: پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنید و کسانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، نسبت به تزریق اقدام کنند.

 

گفتنی است، در این آیین که با حضور امام جمعه اهل تشیع و سنت، جانشین سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، مسئولین شهرستان و بخش و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد در پایان از زحمات چهار ساله «مسعود قوی‌پنجه» شهردار قبلی تجلیل و قدردانی و «سیف‌الله صداقت‌دوست» به عنوان شهردار جدید شهر اسالم معرفی شد.

کد خبر 1123622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha