مرکز صدور گواهینامه و اجرائیات(کسر خلافی) در قرچک راه‌اندازی شد

مرکز صدور گواهینامه و اجرائیات(کسر خلافی) در شهرستان قرچک راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک گفت: در راستای ارائه خدمات یکپارچه پلیس راهور در شهرستان و با پیگیری‌های صورت گرفته در شورای هماهنگی حمل‌و‌نقل و ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکز صدور گواهینامه و اجرائیات(کسر خلافی) در این شهرستان راه‌اندازی شده و دیگر نیازی به مراجعه همشهریان به شهرستان همجوار نیست.

وی افزود: یکی از خدمات مهمی که باید به مردم ارائه شود، خدمات حوزه راهنمایی و رانندگی است که  جزو امور روزمره و مهم مردم محسوب می‌شود که بر این اساس آزمون رانندگی نیز ماه‌هاست در همین شهرستان انجام می‌شود.

خطیبی درخصوص افزایش ناوگان عمومی در این شهرستان بیان داشت: موضوع افزایش تعداد تاکسی‌ها و نرخ کرایه در برخی خطوط در دست بررسی کارشناسی بوده و درصورت تعیین تکلیف از سوی مبادی ذیربط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار قرچک ادامه داد: ایمن‌سازی جاده روستای قشلاق جیتو از جمله تأمین روشنایی، ایمن‌سازی تقاطع و تعریض جاده موضوع مهمی است که بایستی با جدیت در دستور کار نهادهای متولی قرار گرفته و دراین‌خصوص هیچ‌گونه کم‌کاری و آوردن بهانه پذیرفتنی نیست.

وی در پایان گفت: با توجه به تصادفات منجر به فوت در کمربندی جنوبی، ضرورت دارد هر چه سریعتر به منظور پیشگیری و کاهش حوادث نسبت به نصب پل عابر پیاده و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف اقدام شود.

کد خبر 1123633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha