نهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «فقه حکومتی» منتشرشد

نهمین شماره از دوفصلنامه علمی – پژوهشی «فقه حکومتی» به صاحب امتیازی مرکز پژوهشی مبنا بر روی پیشخوان فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «فقه حکومتی» منتشرشد. این دوفصلنامه که به موضوعات و مباحث مرتبط با فقه حکومتی و مردم سالاری دینی می‌پردازد به همت مرکز پژوهشی مبنا و با مقالاتی از اساتید، پژوهشگران و نخبگان این حوزه منتشر شد.

این گزارش با اشاره به عناوین مقالات شماره ۰۹ این دوفصلنامه می افزاید: «مبانی فقهی انقلاب مشروطه در اندیشۀ سیاسی آیت‌الله نائینی (بهمن زارعی؛ سیدجواد ورعی)»، «نظریۀ ولایت فقیه در اندیشۀ فقهای شیعه (دورۀ آل‌بویه و ایلخانی) (سیدمرتضی نوعی باغبان؛ طاهره رحیم‌پور ازغدی)»، «مبانی و گسترۀ مشارکت مردم در دولت اسلامی (محمدتقی دشتی؛ پوریا ناصری)»، «بررسی قیمت دستوری در فقه اسلامی (فراست محمدی بلبان آباد)»، «پژوهشی در حکم فقهی تبعیت از قانون حکومتی (حسین کریمی)» و «آخوند خراسانی، عقل و عقلانیت دینی (سجاد جنابادی) » از جمله برخی از عناوین مهم این دوفصلنامه فقه حکومتی است.

لازم به ذکر است، اساتید و پژوهشگران محترم می‌توانند جهت ارسال مقاله یا دسترسی به فایل تمام متن شمارة جدید و آرشیو مجله به سامانه دوفصلنامه فقه حکومتی به نشانی http://fh.smhi.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1123682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha