همایش نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی روستای محمدآباد برگزار شد

مسئول شورای فرهنگی روستای محمد آباد شهرستان آران و بیدگل از برگزاری همایش نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی این روستا خبر داد.

حجت الاسلام محمد عرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همایش نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی روستای محمد آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول شورای فرهنگی روستای محمد آباد شهرستان آران و بیدگل افزود: این همایش با حضور طلاب و روحانیون، پزشکان، فرهنگیان و اساتید دانشگاه، نخبگان علمی و ورزشی و هنرمندان روستای محمد آباد در مهدیه حضرت ابالفضل العباس(ع) این روستا برگزار شد.

 

حجت الاسلام عرب خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نشست، تجدید دیدار با نخبگان و فعالان ، تشریح  وضعیت فعلی روستا به صورت آماری از لحاظ  فرهنگی و آسیب های اجتماعی ،  بیان فعالیت های انجام شده طی چند سال اخیر در روستا و بیان راهکارها و پیشنهادهای نخبگان و فعالان روستا پیرامون آسیبهای فرهنگی و اجتماعی بود.

مسئول شورای فرهنگی روستای محمد آباد شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نشست گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی روستا، آسیب های موجود در روستا از جمله طلاق، سوء مصرف مواد و ترک تحصیل دانش آموزان و اقدامات انجام شده در زمینه های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی ارائه شد.

 

حجت الاسلام عرب افزود: همچنین در این نشست مسئولین روستا از نخبگان و فعالان روستا درخواست کردند با ارائه نظرات کارشناسی و استمرار ارتباط با روستا در جهت رشد و تعالی محمدآباد کوشا باشند.

 

روستای محمدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1123691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha