لزوم تعیین تکلیف سریع تر مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز

تاج بخش گفت: شورای اسلامی ششم شهر شیراز سریع تر باید تکلیف مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز را مشخص کند تا مسیر ورود پژوهشگران جوان و دغدغه مند تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد تاج بخش»، امروز (یکشنبه 14 آذر) در بیست و نهمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت روز «دانشجو» گفت: شیوع کرونا حدود 2 سال دانشگاه های ما را تعطیل کرده است اما دانشجوها و امور فرهنگی دانشگاه های ما تعطیل نیستند.

مسئول هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس افزود: در این ایام دانشجویان در فضای مجازی به تقابل فرهنگی با رسانه ها و جریانات ضد فرهنگی پرداخته اند و در میدان های جهادی و کمک رسانی به مردم و مطالبه گری همواره در تلاش بوده اند.

وی اضافه کرد: روز «دانشجو»، تداعی کننده رشادت ها و مجاهدت های دانشجویانی است که در دوران سیاسی تاریک کشور، پرچم دارِ مطالبه استقلال و آزادی برای ملت ایران شدند.

تاج بخش با اشاره به گام اول انقلاب اسلامی عنوان کرد: گام اول انقلاب اسلامی زمانی به نتیجه رسید که دشمنان ما جنگ اعتقادی برای نا امید کردن ملت ایران به راه انداخته بودند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران، کشور اول منطقه در بسیاری از حوزه هاست و در گام دوم انقلاب اسلامی نیزاز  معنویت و رجوع به آرمان های حقیقی انقلاب سال ۵۷ همچون عدالت و مبارزه با فساد برخورداریم.

تاج بخش اضافه کرد: دانشجویان ما همواره میدان دار صحنه های مختلف بوده اند و مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی و ... از خود بپرسد که بر روی انگیزه آرمان خواهی و مطالبه گری، جهاد، تخصص، مهارت و تلاش دانشجویان و نخبگان تا چه اندازه حساب باز کرده ایم و زمینه مشارکت جوانان را در تصمیم گیری ها و پیشبرد اهداف تبیین شده برای تحقق آرمان های انقلاب فراهم کرده ایم؟

وی تصریح کرد: وظیفه شوراهای اسلامی شهرها فراهم کردن شرایط  مشارکت جوانان در تصمیم گیری ها، مدیریت شهرهای خود و حل معضلات و مشکلات آنهاست.

تاج بخش با اشاره به آغاز به کار شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورایی که با شعار انقلابی گری وارد میدان مدیریت شهری شده و در سومین حرم اهل بیت (ع) فعالیت می کند باید دست به تصمیمات انقلابی و تحول آفرین بزند.

مسئول هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس افزود: شیراز برای برخورداری از یک سند چشم انداز مبتنی بر آموزه های اسلام ناب به عزم جدی برای اجرای یک برنامه استراتژیک میان مدت و بلند مدت است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی ششم شهر شیراز سریع تر باید تکلیف مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز را مشخص کند تا مسیر ورود پژوهشگران جوان و دغدغه مند تسهیل شود.

 

کد خبر 1123728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha