داوران دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» معرفی شدند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۶ داور، آثار راه یافته به مرحله نهایی دومین جشنواره استانی موسیقی مقامی «تارآوا» را به داوری می نشینند.

«ابوالحسن حیدری» معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آثار دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» از سوی 6 داور استانی ارزیابی می شود.

 

وی افزود: «دکتر مجید قیطاقی» از قوچان، «روشن گل افروز» از شیروان، «عظیم رستمی» از بجنورد، «هاشم شجاعی» از مانه و سملقان و «محمد حسن پور» و «جعفر بهرامی» از اسفراین آثار راه  یافته این دوره از جشنواره استانی را مورد ارزیابی قرار می دهند.

 

حیدری با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره آثار خود را در سه بخش تک نوازی و در سه رده سنی زیر 20 سال، 20 تا 30 سال و سی سال به بالا، گروه نوازی و بخش ویژه تکنوازی همراه با آواز (بخشی گری) به دبیرخانه ارسال کرده اند، بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه از سوی هئیت داوران، 63 تک نواز و هفت گروه روز  پنج شنبه؛ هجدهم آذرماه به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

دومین جشنواره استانی موسیقی مقامی «تارآوا» ساعت 18، هجدهم آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.

 

 

کد خبر 1123762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha