مشکلات اصفهان نگاه ملی می خواهد/ ضروت توجه به فلات مرکزی

قربانی با اشاره به پدیدهای شوم مثل خشکسالی و فرونشست در اصفهان گفت: مشکلات اصفهان نگاه ملی و دور از منطقه گرایی می خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «ابوالفضل قربانی« در جلسه علنی شورای شهر اصفهان به آلودگی، فرونشست، خشکی زاینده رود و پیامدهای آن اشاره کرد و اظهارداشت: معضلات آب چالش ملی و و متوجه همه بخش های کشور است چرا که بخشی از مشکلات آن متوجه دیگر استان ها می شود.

نائب رئیس شورای شهر اصفهان افزود: مشکلات اصفهان نگاه ملی و دور از منطقه گرایی می خواهد و نباید متوجه به مسائل استانی و شهری بشود.

 

وی با بیان اینکه مشکلات امروز اصفهان موجب خالی شدن شهر و سری به هم پیوسته معضلات خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بحران های بعدی نیاز به همکاری و مشارکت ملی و فرامنطقه ای است.

قربانی ادامه داد: دوران دفاع مقدس همه به صحنه آمدند و در شرایط بحرانی هم همه مناطق کشور وارد می شوند و در خصوص مسائل اصفهان و فلات مرکزی همه به صحنه بیایند.

 

وی سفر هیات دولت به این استان را برای مشاهده واقعیت معضلات خاطرنشان کرد: تصمیمات ملی مانع از فتنه افکنی و افزایش دغدغه ها خواهد شد.

 

*ضروت توجه به فلات مرکزی

 

این عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به دغدغه های و تمدن بالای فلات مرکزی اصفهان گفت: باید به دغدغه های این منطقه نگاه ویژه داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط بحرانی تنها متوجه بخش خاصی نیست، خاطرنشان کرد: برای رفع چالش های هر منطقه به تصمیم سازی ملی و دوری از بی تفاوتی نیاز دارد تا در کنار همدیگر برای آن چاره سازی کنیم.

 

کد خبر 1123765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha