از امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در برف تا اهدای کانکس به یک خانواده نیازمند

غلامی از امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به خودروهای گرفتار شده ناشی از برف در محور سیاهکل به دیلمان مناطق آغوزی و لاریخانی خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز(یکشنبه، ۱۴ آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان "گردنه لاریخانی و آغوزی" تعداد زیادی از خودروها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شدند که با اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان با تلاش رئیس هلال احمر شهرستان سیاهکل دو تیم از سیاهکل و دیلمان عازم منطقه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی به مسافرین و خودروهای گرفتار اقدامات لازم را انجام دادند.

وی تصریح کرد: در این عملیات که بیش از ۲ ساعت طول کشید با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمد.

غلامی با تاکید بر اینکه هموطنان برای عبور از این مسیر حتما، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند بیان کرد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین از اختصاص یک دستگاه کانکس به خانواده نیازمند و آسیب پذیر در شهرستان شفت خبر داد و اظهار کرد: روزهای آینده نیز امکانات لازم جهت تجهیز به این خانواده اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 1123767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha