نمایشگاه پژوهش فناوری «فن بازار» اردبیل افتتاح شد

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه پژوهش فناوری «فن بازار» اردبیل از ۱۴ الی ۱۷ آذر ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور مسئولان اجرایی و پژوهشی استان افتتاح شد.

«حبیب ابراهیم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه پژوهش فناوری «فن بازار» اردبیل از 14 الی 17 آذر ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور مسئولان اجرایی و پژوهشی استان افتتاح شد.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: در این نمایشگاه 20 دستگاه اجرایی دولتی، 10 مرکز رشد ، 40 شرکت دانش بنیان و واحد فناور پارک فناوری و 8 دانشگاه تجارب پژوهشی و فناوری خود را به نمایش گذاشته اند.

 

وی اعلام داشت: این نمایشگاه می تواند بازتاب خوبی از محصولات تولیدی شرکت ها و واحدهای فناور استان باشد و اشتیاق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در تولید انبوه محصولات دانش بنیان را نیز به همراه داشته باشد.

 

ابراهیم پور یادآور شد: بازدید برای عموم از این نمایشگاه آزاد است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: ایجاد ظرفیت های اشتغال و ارائه ایده های نوین از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

کد خبر 1123772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha