عزم کانون اسوه برای برتری در فهما ۱۴۰۰

گلشن‌گفت: تاکنون براساس ارزیابی سامانه بچه های مسجد، این کانون در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ هزار امتیاز کسب کرده که امیدواریم با سعی و تلاش بیشتر بتوانیم تا پایان این رویداد امتیاز بیشتری را کسب کنیم.

مصطفی گلشن مدیر کانون فرهنگی هنری اسوه در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با بیان این مطلب که فعالیت های این کانون ذیل سومین رویداد ملی فهما در حال برگزاری است، گفت: اجرای برنامه های رواق رسانه در اولویت فعالیت های کانون قرار دارد چرا که به ترویج نمایش های فاخر ملی مذهبی کمک می کند.


وی افزود: یکی از برنامه های این رواق، طرح اکران نمایش و فیلم است که در همین راستا  هر هفته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء یک فیلم و یا نمایش با موضوعات مختلف برای نمازگزاران اکران می شود.


مدیر کانون فهما اسوه بیان کرد: همچنین سعی کردیم تا با تشویق و ترغیب میزان مشارکت بچه های مسجد در مسابقات رواق نمایش را افزایش دهیم.


گلشن ابراز کرد:از دیگر برنامه های کانون در ذیل رواق کتاب، ثبت و بروزرسانی اطلاعات و فهرست نویسی کتاب های موجود در کتابخانه کانون از برنامه های رواق کتاب است که انجام شد.


وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های این کانون در سومین رویداد ملی فهما، اجرای برنامه های رواق نور است که در این راستا طرح تلاوت نور در حال برگزاری است و مسابقات قرآنی مدهامتان نیز برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری اسوه اظهار کرد: طرح پیوند مسجد و مدرسه از برنامه های رواق دانش است که این کانون فهما برای جذب دانش آموزان به مسجد، اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با مدارس نموده است.


گلشن اضافه کرد: رواق همدلی نیز یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما است و این کانون فرهنگی هنری هر هفته ذیل این رواق طرح سه شنبه های تکریم را برگزار می کند.


وی در خاتمه عنوان کرد: تاکنون براساس ارزیابی سامانه بچه های مسجد، این کانون در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ بیش از
۱۱ هزار امتیاز کسب کرده که امیدواریم با سعی و تلاش بیشتر بتوانیم تا پایان این رویداد امتیاز بیشتری را کسب کنیم.

به گزارش شبستان کانون فهما اسوه در طرح ملی ایران قوی(فهما دوم) رتبه برتر در بحث رواق رسانه را کسب نمود.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری اسوه به آدرس آیت الله سعیدی محله وصفنارد واقع گردیده است.

کد خبر 1123814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha