اجرای راهیان نور در فضای مجازی

به گفته بابایی، با استفاده از ظرفیت شبکه شاد و فضای مجازی در اجرای طرح راهیان نور، دانش آموزان با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جلسه قرارگاه اجرایی راهیان نور دانش آموزی استان در محل سالن جلسات شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: سال گذشته برنامه راهیان نور به صورت مجازی و به شکل مطلوب و با استقبال مخاطبین برگزار شد.

 

بابایی افزود: می توانیم از ظرفیت شبکه شاد و فضای مجازی  در اجرای هرچه بهتر این برنامه در سال های آتی نیزاستفاده نماییم .

 

وی بیان کرد: سپاه استان نیز با تمامی ظرفیت های خود،  آمادگی دارد نسبت به برگزاری هر چه مطلوب تر اردوی راهیان نور مشارکت نموده و در رشد و ارتقای کمی و کیفی برنامه های های جانبی این حرکت فرهنگی سهیم باشد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز ضمن تاکید بر اهمیت راهیان نور در فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: با توجه به دستورالعمل ها، امسال این برنامه معنوی به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد.

 

جعفر گنج خانلو گفت: در اجرای این برنامه، حفظ سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی جز اولویت اصلی ما است و تمامی موارد در این زمینه به دقت مدنظر قرار خواهد گرفت .

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این برنامه باید با عالی ترین شکل ممکن برگزار شود، افزود: اردوی راهیان نور یک ظرفیت ویژه فرهنگی است که صیانت از آن از وظایف ما است و باید تمامی تلاش خود را به خصوص با توحه به شرایط کرونایی مدنظر قرار دهیم .

 

شایان ذکر است در پایان هر یک از اعضا قرارگاه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای هر چه بهتر برگزار شدن راهیان نور مجازی استان پرداختند.

کد خبر 1123826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha