خوانش کتاب انسان ۲۵۰ ساله به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی در زنجان

دودانگه گفت: طرح خوانش از کتاب‌های انسان ۲۵۰ ساله و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در جمع خبرنگارن به تشریح برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی در استان زنجان پرداخت.

 

مصطفی دودانگه گفت: گفتمان سازی مکتب انقلاب اسلامی در اقشار مختلف بسیج، معرفی و تبیین مکتب انقلاب اسلامی به عنوان پیشران انقلاب اسلامی تا تمدن سازی نوین اسلامی، انسجام بخشی گفتمانی و زمینه سازی گفتمانی برای تحقق بخشی دولت جوان حزب اللهی از اهداف این هفته می‌باشد.

 

این مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی، از برگزاری سلسله سخنرانی های صاحب نظران و نشستهای تخصصی مکتب انقلاب اسلامی ،  فضاسازی و اجرای رزمایش طرح ثامن خبر داد و گفت: نشست‌های روشنگری و حلقات صالحین  در این هفته به تبیین مکتب انقلاب اسلامی می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: طرح خوانش از کتاب‌های انسان ۲۵۰ ساله و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

دودانگه با اشاره به فضاسازی لازم برای هفته مکتب انقلاب اسلامی در سطح شهر، گفت: بازنشر و انعکاس سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۲ آذر ۷۹ از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

 

سرپرست معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری وبینار کشوری هفته مکتب انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مجموعه فعالیت‌های انجام شده پیرامون تبیین مکتب انقلاب اسلامی در واقع شالوده و خمیر مایه فکری در زمینه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 

دودانگه در پايان با بیان اینکه تعدادی از برنامه‌های این هفته در فضای مجازی پیش‌بینی شده است، گفت: محتوای لازم برای ارائه در فضای مجازی تولید شده است.

 

کد خبر 1123843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha