پرداخت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات به منظور اشتغالزایی فرزندان شهدا

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: امسال ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به منظور اشتغالزایی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان پرداخت شد.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه آقایان بیشترین متقاضی تسهیلات اشتغالزایی هستند، اظهارکرد: با توجه به بیکاری و دغدغه بسیاری از جوانان در بحث اشتغال، پیگیری های زیادی انجام شده و به دنبال سهمیه و جذب تسهیلات بیشتر در این زمینه هستیم تا بزرگترین مشکل و دغدغه ایثارگران و فرزندان آنان برطرف شد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان، مجموع فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان را ۴۰۰ نفر برشمرد و اضافه کرد: امسال تعدادی از این جوانان در ادارات و تعدادی هم با اخذ تسهیلات اشتغالزایی مشغول به کار شدند و در حال حاضر فقط ۲۰ فرزند شهید جویای شغل هستند که تا پایان امسال این تعداد نیز محقق خواهد شد.

 

رازقی خاطرنشان کرد: امسال 24 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره جهت اشتغالزایی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان پرداخت شد.

 

وی میزان پرداخت تسهیلات برای هر نفر را یک میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: این میزان تسهیلات به ۲۴ نفر با کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت پنج ساله صورت گرفت که برای ۴۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم در بخش های مختلف کشاورزی، خدماتی، سوپرمارکت، خیاطی و غیره انجام شد.

 

وی بیان کرد: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

 

کد خبر 1123846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha