دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد برگزار می شود

حجت الاسلام موسوی گفت: یکی از طرح های ما برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد است که مقرر است این دوره آموزشی به صورت یک روزه در قزوین و شهرستان های استان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید رضا موسوی» در نشست با حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان که امروز (دوشنبه 15 آذر) در مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین برگزار شد، بیان کرد: برنامه های متعددی در مرکز رسیدگی به امور مساجد دنبال می شود و برای 6 ماهه دوم سال برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

 

رئیس مرکز ر سیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: مساجد از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و یکی از برنامه هایی که در مساجد قزوین دنبال می کنیم برگزاری محافل انس با قرآن است که تاکنون چندین جلسه آن با حضور قاریا ن مطرح کشوری و بین المللی برگزار شده است.

 

وی عنوان کرد: قزوین دارای 128 مسجد است که این مساجد امام جماعت فعال دارند و پیشنهاد می دهیم به منظور تقویت ارتباط بین کانون های مساجد و امام جماعت، نشست مشترکی را با حضور ائمه جماعات و کانون های مساجد داشته باشیم.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: یکی از طرح های ما برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد است که مقرر است این دوره آموزشی به صورت یک روزه در قزوین و شهرستان های استان برگزار شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی برای 400 نفر از مسئولان هیئت امنا و امام جماعت مساجد برگزار می شود.

 

رئیس مرکز ر سیدگی به امور مساجد استان قزوین یادآور شد: همچنین دوره آموزشی رسانه و فضای مجازی برنامه دیگری است که این دوره یک روزه هم به منظور ارتقا سواد رسانه ای برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1123847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha