بهره گیری از الگوی خدمات شهری کلانشهرهای ایده آل اولویت نخست است

کناری نژاد گفت: بهره گیری مطلوب از الگوی خدمات شهری و محیط زیست کلانشهرهای ایده آل و ارائه خدمات کیفی مناسب به شهروندان اولویت نخست مان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « احمد کناری نژاد » در گفتگویی خبری اظهار کرد: هفته گذشته نشستی با حضور اعضای کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار مرکز و مناطق بندرعباس و جمعی از مدیران شهری با شهردار و اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.


وی با بیان اینکه خدمات شهری قلب مدیریت شهری است، افزود: با هدف بهره گیری مطلوب از الگوی خدمات شهری و محیط زیست و  ارائه خدمات کیفی مناسب به شهروندان ، توجه ویژه به بهبود و حفظ محیط زیست شهری، توسعه سلامت شهروندان و افزایش ضریب ایمنی شهری، کمیسیون خدمات شهری بندرعباس از مجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد بازدید دو روزه ای انجام داد.


رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: در این بازدید از تصفیه خانه پساب فاضلاب، پروژه ابنمای موزیکال و کشت پارک، پارک کوهسار، بوستان چهل بازه، رودپارک، باغ خاطره و باغ زندگی، ایست‎کارهای کارگران ساختمانی، سازمان پسماند، کارخانه بازیافت کاغذ، بررسی رفت و روب و تفکیک زباله و نخاله، کارخانه بازیافت ضایعات الکترونیک، کارخانه بازیافت لاستیک، کارخانه تولید بیوگاز، ساختمان آموزش پسماند،سازمان آتش نشانی، اداره محیط زیست سلامت و ایمنی و ایستگاه سنجش آلاینده هوا انجام شد.


کناری نژاد ادامه داد: کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد در این سفر به دنبال توسعه و بهبود فضای سبز شهری و توسعه پارک‌ها با موضوع کشت پارک (کشاورزی ارگانیک با کمک شهروندان) و باغ خاطره و زندگی، بررسی احداث  تصفیه خانه فاضلاب، ایجاد مدیریت محیط زیست سلامت و ایمنی، راه اندازی ایست‌کارهای کارگران و پیگیری ساماندهی و بازیافت لاستیک است که به طور حتم با بومی سازی در بندرعباس پیاده خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه با سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز برای سرمایه گذاری و توسعه پارک های بازی صحبت شد، در پایان اضافه کرد: در جهت بهبود رفاهیات پرسنل شهرداری بندرعباس نیز قرار بر آن شد که مهمانسرا مناسب و در خور شأن کارکنان شهرداری بندرعباس نیز مکان یابی شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1123858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha