رضایتمندی مردم شاخص ارزیابی دهیاران است

شفیعیان گفت: رضایتمندی مردم شاخص ارزیابی شوراها و‌ دهیاران بوده و باید با هنر پاسخگویی خود و در چارچوب قوانین در جلب رضایت مردم کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۱۵ آذر) در جلسه آموزشی دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان جهرم، گفت: دهیاران خط مقدم پاسخگویی به مردم هستند و لازم است با اشرافیت به شرح وظایف در حد کمال به این وظیفه با درایت عمل کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بر ضرورت پایبندی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی به اصول قانون تاکید کرد و افزود: دهیاران باید با آموزش خود را در قبال مسئولیت محوله مسلح کنند و با جدیت بیشتری در ارائه خدمات به روستاها گام بردارند.

 

وی عنوان کرد: دهیاران زبان گویای مردم برای بیان مسائل و مشکلات و زبان گویای  خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم باشند.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم شاخص ارزیابی شوراها و‌ دهیاران است، ادامه داد: بنابراین لازم است با هنر پاسخگویی  خود و در چارچوب قوانین در جلب رضایت مردم کوشا باشند.

 

به گزارش شبستان، جلسه آموزشی دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان جهرم با موضوع «اصول انعقاد قرارداد و پیمانکاری» به میزبانی دانشگاه پیام نور و حضور کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس و اساتید دانشگاه پیام نور برگزار شد.

کد خبر 1123860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha