برگزاری دوره آموزش غیر متمرکز اصحاب بقاع متبرکه استان کرمانشاه

حجت الاسلام میرزایی، گفت:دوره آموزش غیر متمرکز اصحاب بقاع متبرکه استان کرمانشاه در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و ادارات تابعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، حجت الاسلام مجید میرزایی گفت: دوره آموزشی غیر متمرکز اصحاب بقاع متبرکه استان کرمانشاه متشکل از ۱۲۰ نفر از مدیران مراکز افق ، هیئت امناء ، خدام ثابت و افتخاری بقاع متبرکه استان کرمانشاه و با حضور مدیران کل  بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ، امور فرهنگی و بهره وری اقتصادی سازمان و به صورت ویدئو کنفرانس در محل اداره کل و ادارات تابعه برگزار شد .

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه  افزود: : این دوره با هدف ارتقاء سطح فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی و توسعه فضای سرمایه گذاری و ظرفیتهای لازم در رابطه با کاهش آسیبهای اجتماعی ، کمک به تولید و ایجاد اشتغال در جوار بقاع متبرکه ، برگزارشد.

 


لازم به ذکر است پس از اتمام جلسه ویدئو کنفرانس ، توسط اساتید دعوت شده از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل در حوزه سرمایه گذاری ، حفاظتی و حراستی بقاع متبرکه و کاهش آسیبهای اجتماعی مباحثی مطرح گردید.

کد خبر 1123879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha