منطقه ۵، شرایط ایده آلی برای ایجاد بارانداز کالا دارد

لطیفی گفت: یکی از ویژگی های مهم منطقه۵ شرایط ایده آل برای ایجاد بارانداز کالا و قیمت خوب زمین در داخل محدوده شهری و با قابلیت اخذ پروانه و کاربرهای خاص و تخصصی است لذا از این حیث برای انواع سرمایه گذاری ها مناسب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حامد لطیفی» امروز دوشنبه (۱۵ آذر) در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری مشهد با وی، با بیان اینکه سازمان همیاری را به عنوان یک بازوی اجرایی و اقتصادی قوی و کمک حال شهرداریهای کوچکتر در همه حوزه ها و در همیار شهرداریهای بزرگ در پروژه های کلان می دانیم.


شهردارمنطقه 5 مشهد به ظرفیتهای قانونی استفاده از توان سازمان همیاری در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: با این قابلیت همواره این نهاد در پروژه هایی که سرعت اجرا در آن مهم است به شهرداریها کمک کرده است.


وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیتهای مشارکتی سازمان همیاری در منطقه 5 مشهد افزود: یکی از ویژگی های مهم منطقه5 شرایط ایده آل برای ایجاد بارانداز کالا و قیمت خوب زمین در داخل محدوده شهری و با قابلیت اخذ پروانه و کاربرهای خاص و تخصصی است، لذا از این حیث برای انواع سرمایه گذاری ها مناسب است.


لطیفی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا در جاهایی که مناسب کاربریهای صنعتی سبک به ویژه در حوزه پروسه فرآوری و توزیع کالا می باشد با تعریف پروژه هایی چون ترمینال بار یا توزیع با سازمان همیاری مشارکت کنیم که قطعا به اشتغال زایی، آبادانی و عمران منطقه نیز کمک شایانی خواهد کرد.


وی با اشاره به اهمیت موضوع حاشیه شهر در منطقه 5 شهرداری مشهد، تصریح کرد: در کنار کارهای اقتصادی، فعالیتهای عام منفعه ای مانند توسعه و رونق مشاغل خانگی، آسیب های اجتماعی، مسائل حاشیه شهر و .. نیز این آمادگی وجود دارد که با حضور سازمان همیاری در قالب تعریف پروژه های اجتماعی، اقتصادی و حتی ورزشی از جنس حرفه ای که با برگشت مناسب سرمایه نیز همراه باشد همکاری های سازنده ای را مورد بررسی قرار دهیم.

کد خبر 1123947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha