مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در زنجان برگزار می شود

به گفته حجت الاسلام ناصر، مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام رضایی نماینده رهبری در هوافضا در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در مراسم هماهنگی یوم الله 9 دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: 9 دی برخاسته از تجدید میثاق مردم با ولایت و رهبری است و هیچگاه در تاریخ انقلاب فراموش نمی شود.

 

حجت الاسلام علی ناصر، روشنگری و بصیرت افزایی و تبیین زمینه های شکل گیری ابعاد فتنه 88 و نقش استکبار جهانی را از اهداف بزرگداشت 9 دی خواند و گفت: در این برنامه ها پیامدهای حماسه 9 دی و هوشیاری مردم در برابر فتنه های نوظهور مورد بررسی قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم 9 دی روز پنج شنبه ساعت 10 صبح در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد، گفت: حجت الاسلام رضایی نماینده رهبری در هوافضا به عنوان سخنران در این مراسم حضور خواهد داشت.

 

این مسئول از برگزاری مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار اوصانلو یکی از همسنگران حاج قاسم خبر داد و گفت: این مراسم 13 دی ماه برگزار خواهد شد.

 

به گفته حجت الاسلام ناصر، فضاسازی شهر و نصب بنر و پوستر با موضوع 9 دی، برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، محافل ادبی و شب های شعر با موضوع بصیرت افزایی و برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع 9 دینی و گفتمان های دینی از انتظارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دستگاه های اجرایی استان به این مناسبت است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت 9 دی اظهار کرد: هماهنگی با رسانه ها برای تبیین ابعاد حماسه 9 دی، دومین مسابقه شعرخوانی با عنوان بصیرت افزایی و میثاق امت با ولایت، رونمایی از کتاب، برگزاری دومین دوره مسابقات کتابخوانی سردار دل ها و برپایی دومین دوره ختم قرآن کریم و نثار ثواب آن به روح حاج قاسم سلیمانی بخشی از این برنامه هاست.

 

محمدربیع احمدخانی از برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در موسسات قرآنی خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی«من قاسم سلیمانی هستم» ، عصر شعر با موضوع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمایشگاه عکس، تولید محتوا با موضوع ولایت، اهدای کتاب با مضمون ولایت و برگزاری جشنواره عکس و پوستر با عنوان سرباز ولایت از دیگر برنامه های 9 دی در استان خواهد بود.

کد خبر 1123956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha