۵۰ مراسم ویژه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می‌شود

دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کردستان گفت:با همکاری هیئات مذهبی سطح استان، ۵۰ مراسم ویژه ایام فاطمیه اول و دوم در استان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، نورعلی خزاعی دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کردستان در ششمین نشست شورای هماهنگی شبکه های هیئت و تشکل های دینی استان کردستان اظهار کرد: این نشست به موضوع اجرای مهرواره هوای نو در استان و آشنایی بیشتر تشکل‌های دینی در خصوص برگزاری این مهرواره برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تشکل‌های دینی باید تا تاریخ 24 آذرماه جاری در این مهرواره شرکت کنند.

 

دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کردستان همچنین به دیگر اهداف برگزاری این نشست پرداخت و اعلام کرد: تدوین برنامه‌های ایام فاطمیه اول و دوم با مشارکت هیئات مذهبی استان و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.

 

خزاعی از برگزاری 50 مراسم ویژه ایام فاطمیه اول و دوم در استان خبر داد و اعلام کرد: تمامی این برنامه‌های با همکاری و مشارکت هیئات مذهبی سطح استان برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع سردار دلها و اجرای شب شعر در کتابخانه‌های عمومی استان را از برنامه‌های پیش بینی شده برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان برشمرد.

 

دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کردستان همچنین با تاکید بر ایجاد مدیریت مطلوب در اجرای برنامه ها به ویژه اجرای مطلوب مهرواره هوای نو اعلام کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر مهرواره هوای نو در استان کردستان پنج کمیته در استان تشکیل شده است که به صورت جدی فعالیت‌های خود را پیش خواهند برد.

 

وی  کمیته‌های رویدادها، ستایشگری، بانوان، رسانه و فضای مجازی را کمیته‌های تشکیل شده برای اجرای هر چه بهتر مهرواره هوای نو در استان اعلام کرد و گفت: این کمیته‌ها از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 

در این نشست نماینده قرارگاه خاتم، هیئت رزمندگان، حسینیه سنندج، حوزه هنری، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و بسیج مداحان، موسسه آبشار عاطفه‌ها و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان حضور داشتند که در ارتباط تصویری و زنده با نماینده مهرواره هوای نو سازمان تبلیغات اسلامی کشوری در خصوص اجرای هرچه بهتر مهرواره هوای نو آشنا شدند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1123977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha