حضور به قید قرعه دانشجویان در مراسم ۱۶ آذر

مراسم روز دانشجو فردا ۱۶ آذرماه با حضور رییس جمهوری در دانشگاه شریف برگزار می شود در این مراسم به دلیل محدودیت مکان و رعایت پروتکل های بهداشتی دانشجویان به قید قرعه حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری شبستان، مراسم روز دانشجو  با حضور  حجت الاسلام رییسی رییس جمهوری و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش کشور  فردا ۱۶ آذر ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

این مراسم به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۶ آذرماه  در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی شریف با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

نکته قابل توجه این مراسم حضور دانشجویان است که با قید قرعه در این مراسم شرکت می کنند. به دلیل شیوع ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی  دانشجویان برای حضور باید اسامی آن ها در قرعه کشی  برنده شده باشد‌.

دانشجویان باید  برای حضور در برنامه "صریح، شفاف، دانشجویی"، که با حضور رییس جمهوری برگزار می شود از طریق در سامانه cw ثبت‌نام می کردند.

به علت کمبود ظرفیت سالن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قرعه‌کشی صندلی‌های سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد برای حضور انجام شد.

تعداد ۵۰ دانشجو برای حضور در مراسم روز دانشجو با حضور رییس جمهوری و برخی از مقامات مسئول بر اساس قرعه اعلام شد.

روز دانشجو  به یاد سه دانشجویی که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون، معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران شهید شدند، گرامی داشته می‌شود.

کد خبر 1123996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha