کار برای مردم باید با عدالت، انصاف و دقت همراه باشد

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه آنچه باعث می شود مردم از ما فاصله بگیرند، عدم محور قرار دادن مردم است، گفت: اگر در کار برای مردم عدالت، انصاف و دقت لحاظ شود، مردم با ما خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» امروز دوشنبه (15 آذرماه) در آئین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی که با حضور وزیر کشور در بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه ایمان، رهبری و مردم پایه و اساس انقلاب اسلامی هستند، افزود: با وحدت و همدلی همه مردم و مسئولان می توان از همه ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت استان بهره برد.

 

استاندار خراسان شمالی مردم را بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب نام برد و با بیان اینکه آنچه باعث  می شود مردم از ما فاصله بگیرند، عدم محور قرار دادن مردم است، افزود: اگر در کار برای مردم عدالت، انصاف و دقت لحاظ شود، مردم با ما خواهند بود.

 

حسین نژاد با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت استانداران پیشین را مدنظر خواهم گرفت، افزود: هر فردی نقاط قوت و ضعف هایی دارد که نگاه به این تجارب می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

 

«علی جدی» رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست اشتغال را از دغدغه های مهم مردم نام برد و گفت: صنایع مولد و مادر از زمان تاسیس استان تا کنون ایجاد نشده که این موضوع موجب افزایش نرخ بیکاری و مهاجرت از استان شده است.

 

 وی با بیان اینکه تولید استان در حوزه کشاورزی و دامی سه برابر نیاز مردم استان است اما سالانه شاهد خروج صدها دام زنده و خام فروشی محصولات هستیم، افزود: امسال عشایر استان با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کردند که موجب به خطر افتادن امنیت غذایی استان شده است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خراسان شمالی حتی یک کیلومتر آزاد راه و ریل وجود ندارد و در حوزه کم آبی هم از مرز بحرانی عبور کرده و فوق بحرانی هستیم.

 

جدی، الحاق قوچان به خراسان شمالی را از خواسته های مردم دانست و اظهارامیدواری کرد این مسئله در وزارت کشور پیگیری شود.

 

«محمدعلی شجاعی» استاندار پیشین خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه انتخاب استاندار بومی مطالبه و خواسته اصلی مردم خراسان شمالی بود که با انتخاب درست هیات دولت این مهم تحقق یافت، افزود: این استان با هم افزایی همه مردم و مسئولان هیچ دغدغه ای برای نظام ایجاد نکرد.

 

 وی با اشاره به اینکه با انسجام مردم و مسئولان، حاکمیت و نظام را در اینجا تعریف کردیم، اظهارکرد:  حال امروز من بهتر از روز معارفه است زیرا هر آنچه که برای مردم این استان ضروری بود در سطح ملی مورد پیگیری قرار دادم.

 

 شجاعی، قرار گرفتن نام خراسان شمالی در طرح های انتقال آب و ایجاد بازارچه مرزی را از مطالبات اصلی و به حق مردم این استان نام برد و اظهارامیدواری کرد این مهم با جدیت بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد.

 

«محمدرضا حسین نژاد» که در جلسه چهارشنبه دهم آذر ماه هیات وزیران به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی رای اعتماد گرفت، امروز با حضور وزیر کشور در بجنورد معارفه و از «محمدعلی شجاعی» که سه سال و سه روز این مسئولیت را بر عهده داشت، تکریم شد.

 

 

کد خبر 1124000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha