مبنای فعالیت هیات اندیشه ورز بیانیه گام دوم انقلاب است

شعبانی گفت: وظیفه بسیج پرداختن به ماموریت های اعلام شده است و پاسداری از انقلاب است و مبنای فعالیت هیات اندیشه ورز بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری و گفتمان ولایت است.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیات اندیشه ورز پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابی طالب(ع) استانداری مازندران اظهار کرد: یکی از موضوعات فرمان رهبری به بسیج در سال 95 اهمیت پرداختن به امور اندیشه ای و علمی است و در این راستا با تمام توان با تشکیل هیات اندیشه ورز وارد عمل شده ایم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران به تبیین اهداف ایجاد و راه اندازی جمع های فکری و اندیشه ای بسیج اشاره کرد و افزود: مرکز اندیشه ای در سپاه در راستای فرمان رهبری و پرداختن به امور اندیشه ای و علمی شکل گرفت تا به موضوعات برگرفته از وضعیت میدانی جامعه و نظام اسلامی به صورت علمی پرداخته شده و به عنوان طرحی قابل اجرا به مدیران ارائه شود.

 

وی خاطر نشان کرد: وظیفه بسیج پرداختن به ماموریت های اعلام شده است و پاسداری از انقلاب است و مبنای فعالیت هیات اندیشه ورز بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری و گفتمان ولایت است.

 

شعبانی گفت: هیات اندیشه ورز بسیج میدان خدمت فکری و نظری بسیجیان در قالب مشاوره و پیشنهاد مومنانه در سطوح مختلف سازمانی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: بالابردن کارآمدی دستگاه ها بهترین نوع امر به معروف است و موفقیت و اثربخشی خدمات ادارات به مردم بهترین عمل صالح است.

 

وی یادآور شد: همچنین در این جلسه ذبیحی دبیر هیات اندیشه ورز مازندران و اعضا نسبت بهمسائل موجود در جامعه، مشکلات، آسیب ها و تهدیدات، فرصت ها و تقاط قوت به تبادل نظر پرداخته و حمایت از مدیران انقلابی، شناسایی و معرفی نیروهای توانمند تراز انقلاب، تقویت بدنه کارشناسی  از دستگاههای استانی تا بخشداری ها، راه اندازی کمیته فرهنگی در کنار کمیته های تخصصی، بهره گیری از اسناد توسعه استان و آمایش سرزمینی و .. مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 1124016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha