ظرفیت نخبگان فرهنگی و اجتماعی در جریان رشد زیست بوم کلانشهر کرج دیده می شود

اسدیان گفت: احصای نخبگان اجتماعی، فرهنگی و تعیین چارچوب های مبنایی با هدف تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری از محورهای اجرایی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد اسدیان» طی نشستی با حضور استاندار البرز که دوشنبه ۱۵ آذرماه سال جاری برگزار شد گفت: برنامه های اجرایی در مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج با محوریت بهره مندی از ظرفیت نخبگان در حال اجرا و انجام است. 

 

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: احصای نخبگان اجتماعی، فرهنگی و تعیین چارچوب های مبنایی با هدف تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری از محورهای اجرایی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج است. 

 

وی اظهار کرد: تسریع و رفع معضلات و مشکلات از اهداف شاخص مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج است که برای این مهم اقدامات و برنامه های اثرگذاری تدوین و تبیین شده است. 

 

 

وی با اشاره به برپایی نخستین عصرانه اندیشه با موضوع بهبود برنامه های مدیریت شهری از ۲۶ آبان ماه سال جاری بیان کرد: تبادل نظر و همفکری میان نخبگان علمی و اجرایی از جمله برنامه ها و کارکردها مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج است. 

 

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات جامعه با هدف رشد و پیشرفت شهری از مصادیق برنامه هایی است که به صورت معین شده در مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج وجود دارد. 

 

 

کد خبر 1124026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha