مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» تا ۳۰ آذرماه تمدید شد

بحرالعلومی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» دوباره تمدید شد و هنرمندان این رشته فرصت دارند تا ۳۰ آذر ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» دوباره تمدید شد و هنرمندان این رشته فرصت دارند تا 30 آذر ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

دبیر جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امسال افتخار بزرگی برای استان اردبیل نسبت شده است که دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» را بر عهده دارد و میزبان آثار هنرمندان هنرهای تجسمی از سراسر کشور خواهد بود.

 

وی اذعان داشت: این جشنواره در 4 گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث برای هنرمندان هنرهای تجسمی در دو بخش آزاد و بچه های مسجد است.

 

بحرالعلومی ادامه داد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان می توانند تا 30 آذرماه آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی www.toranjfestival.ir بارگذاری کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره یا سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehaymasjed.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره همراه 09014021516 از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ و غیره این جشنواره را دنبال کنند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: این جشنواره فرصت خوبی برای حضور هنرمندان رشته هنرهای تجسمی است و امیدواریم با شور بیشتری در این جشنواره حضور داشته باشند.

 

بحرالعلومی در خاتمه سخنان خود، یادآور شد: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

کد خبر 1124045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha