عده ای به دنبال القای ناامیدی و عدم اطمینان به آینده بین مردم هستند

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه امروز عناصری دائما می‌خواهند اینگونه القاء کنند که کشور به بن بست رسیده است گفت: گره‌گشایی و جلوگیری از به بن بست رسیدن مؤمنان مشیت غیرقابل تغییر خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (دوشنبه، 16 آذر) به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی رودسر اظهار داشت: داستان‌ها و قصص قرآنی که پروردگار متعال در قرآن به آن‌ها اشاره کرده مانند چگونگی نجات حضرت موسی(ع) و قومش از دست فرعون افسانه نیست بلکه واقعیت تاریخ بشریت است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه خداوند بزرگ نگذاشت موسی کلیم و قومش در عین سختی‌ها و مشکلاتی که بر آنان حادث می‌شد به بن بست برسند و ناامید شوند عنوان کرد: امروز ما عناصری را داریم که دائما می‌خواهند اینگونه القاء کنند که کشور به بن بست رسیده است به طوری‌که نه می‌تواند به گذشته برگردد و نه آینده‌ای روشن برایش متصور است.

 

روحانی با تاکید بر اینکه این سخنان تنها از سوی کسانی که به قدرت لایزال خداوند متعال ایمان و باور قلبی ندارد بیان می‌شود تصریح کرد: شهدای دانشجوی ما به قدرت پروردگار باور داشتند و بر اساس همین باور بود که ناامید نشدند و در برابر دژخیمان ستم‌شاهی و نظام استعمار از کیان و عزت ملت ایران دفاع کردند.

 

وی گره‌گشایی و جلوگیری از به بن بست رسیدن مؤمنان را مشیت غیرقابل تغییر خداوند دانست و ادامه داد: اگر مردمی با پروردگار خود باشند خدا هم با آنان است چنانکه دیدیم در چهل و دو سال بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همین رویه در بین ملت دنبال شد و به امید خدا همچنان هم دنبال خواهد شد.  

 

امام جمعه شهرستان رودسر جانفشانی رزمندگان و مجاهدان ایران اسلامی در عراق و سوریه و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: روز دانشجو را گرامی می‌دارم و امیدوارم دانشجویان امروز ما هم مانند دانشجویان 16 آذر مسیر حق‌طلبی، استقلال طلبی و دفاع از عزت اسلامی را دنبال کنند.

 

روحانی اتحاد و انسجام را رمز پیروزی ملت ایران اسلامی و استمرار پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: بدون شک اگر اتحاد ملت همواره در اوج باشد دشمن هیچ گاه قادر نخواهد بود بر کشورمان سیطره پیدا کند و نقشه‌های شوم خود را علیه اسلام و انقلاب عملیاتی سازد.

 

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عوامل برگزاری این مراسم در دانشگاه آزاد اسلامی رودسر در جهت زنده نگهداشتن رشادت‌های شهدای دانشجو 16 آذر خاطرنشان کرد: امیدواریم همه به ویژه جوانان کشورمان در مسیر اهداف خود موفق باشند و در جهت ارتقاء آگاهی، شناخت درست و دقیق از اسلام و دین، بصیرت‌افزایی و روحیه انقلابی‌گری خود حرکت نمایند.

 

پایان پیام/

کد خبر 1124048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha