برای راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در اندیمشک تلاش می‌کنیم

سردار مرادحاجتی با بیان اينکه برای راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در اندیمشک تلاش می‌کنیم گفت: در این راستا به کمک و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» امروز (دوشنبه ۱۵ آذر) در حاشیه نشست با جمعی از اعضای هیئت مدیره و فعالان موسسه فرهنگی هنری طلوع غدیر جنوب اندیمشک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اندیمشک قهرمان، پايتخت ورودی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بوده است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه امروز به همراه مسئولان اندیمشک از مکان‌هایی که متعلق به دفاع مقدس هستند و مورد کم‌لطفی و بی‌مهری قرار گرفته‌اند بازدید داشتیم افزود: همچنین با حضور در موسسه فرهنگی هنری طلوع غدیر جنوب، از نویسندگان دست به قلم و افرادی که تاریخ شفاهی را در این موسسه دنبال می‌کنند، تشکر کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه اندیمشک در حوزه دفاع مقدس مظلوم است اذعان کرد: مردان بزرگی در اندیمشک تربیت شدند که در کنار امام خمینی (ره) آمدند و در خط امام (ره) به شهادت رسیدند.

 

سردار مرادحاجتی تصریح کرد: اندیمشک مکان‌هایی را دارد که کمتر در استان خوزستان داریم و امیدوار هستیم از طریق بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس بتوانیم کارهای خوبی را انجام دهیم.

 

وی با اشاره به شهادت ۳۰۰ نفر و مجروحیت ۵۰۰ تا ۸۰۰ نفر در حادثه بمباران هوایی اندیمشک در چهارم آذر سال ۱۳۶۵ عنوان کرد: این حادثه به عنوان یکی از حوادث تلخ استان خوزستان، ایران قهرمان و جهان تشیع به شمار می‌رود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اينکه برای راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در اندیمشک تلاش می‌کنیم یاد آور شد: در این راستا به کمک و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیاز داریم.

 

بازدید از یادمان شهدای گمنام و بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک، از دیگر برنامه‌های مدیرکل بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس خوزستان در سفر به این شهرستان بود.

 

کد خبر 1124076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha