فرصت حضور ثابت اصحاب رسانه در نمایشگاه بین المللی فارس ایجاد می شود

فرهادی گفت: نخستین سرای رسانه کشور به عنوان اولین جایگاه ویژه خبرنگاران و رسانه ها و استودیو نمایشگاه برای مصاحبه و تهیه گزارش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس و با هدف حضور ثابت اصحاب رسانه در تمام نمایشگاه ها افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (دوشنبه 15 آذر) در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: نمایشگاه بین المللی فارس برای ایجاد فرصت سرمایه گذاری مطلوب اقدام به تعریف بسته های سرمایه گذاری مطمئن می کند.

مدیرعامل جدید نمایشگاه بین المللی فارس افزود: نمایشگاه‌ ها در حمایت از تولید و صنعت نقش موثری دارند و نمایشگاه بین ‌المللی فارس با هدف تحقق رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان برای صنعتگران در کشورهای هدف نمایشگاه برگزار می ‌کند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین ‌المللی فارس برای تحقق اهداف بلند پایه دولت و استان فارس با کشورهای چین، روسیه، سوریه، عمان، اندونزی  و ... رایزنی می کند.

فرهادی تاکید کرد: شرکت نمایشگاه ‌های بین‌المللی فارس با رویکرد توسعه محور و به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعال در حوزه های استانی، ملی و بین المللی برای بهبود ارتباط بین مردم، مدیران و صنعتگران تلاش می کند.

وی از افتتاح نخستین سرای رسانه کشور در نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد و عنوان کرد: نخستین سرای رسانه کشور به عنوان اولین جایگاه ویژه خبرنگاران و رسانه ها و استودیو نمایشگاه برای مصاحبه و تهیه گزارش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس و با هدف حضور ثابت اصحاب رسانه در تمام نمایشگاه ها افتتاح می شود.

فرهادی تصریح کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در تلاش است تا با تسهیل شرایط بهتر و پیش ‌بینی شده سرمایه ‌گذاران را برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف استان فارس تشویق کند.

کد خبر 1124078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha