حضور نوجوانان و جوانان قرآنی شاخصه جشنواره مدهامتان است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه یکی از شاخص های فعالیت در بستر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز توجه به ظرفیت های قرآنی و مسابقات قرآنی است گفت: حضور نوجوانان و جوانان قرآنی شاخصه جشنواره مدهامتان است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از شاخص های فعالیت در بستر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز توجه به ظرفیت های قرآنی و مسابقات قرآنی است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: مسابقات قرآنی مدهامتان که هر ساله با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود به نوبه خود ظرفیت های قرآنی کانون های مساجد را شناسایی می کند و فرصتی را فراهم می آورد تا این نیروهای قرآنی در یک زیست بوم مومنانه قرار گیرند. 

 

وی ظرفیت قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد را مهم خواند و اظهار کرد: آذرماه سال جاری پایان ثبت نام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در جشنواره قرآنی مدهامتان است. 

 

وی ادامه داد: استعدادهای قرآنی که در جشنواره قرآنی مدهامتان شناسایی می شوند الگویی واحد برای کانون فرهنگی هنری مسجد در محله، منطقه و یا استان و فرا استانی هستند. 

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: قرآن کریم به عنوان معجزه پیامبر اسلام(ع) خاستگاه توحید و باورهای دینی و ایمانی است؛ باور به این کتاب راهنمای ارزشی چراغ راه زندگی بشر است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: سامانه بچه های مسجد با امکان ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز می تواند موقعیتی را فراهم کند که ارزیابی های معین با هدف احصا تعداد نیروهای تربیت شده قرآنی و کلاس های برگزار شده با محور قرآن در مساجد با محوریت کانون مسجد شناسایی و اعتبارسنجی شوند. 

 

کد خبر 1124098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha