جانمایی و نصب تندیس شهید سلیمانی در آبادان به زودی

حجت الاسلام غبیشاوی از جانمایی و نصب تندیس شهید سلیمانی به زودی توسط کاروان این شهید والامقام در آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (یکشنبه ۱۵ آذر) در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور مدیران دستگاه های ذی ربط در دفتر امامت جمعه آبادان برگزار شد، از ورود کاروان شهید سلیمانی، به مناسبت دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام به این شهر خبر داد و اظهار کرد: این کاروان ۲۶ آذرماه وارد آبادان می‌شود و تندیسی که از پیکر شهید سلیمانی به همراه دارد در یکی از محلات این شهرستان نصب خواهد شد.

 

امام جمعه آبادان به برگزاری ویژه برنامه کاروان شهید سلیمانی در ۱۰ شهر کشور از جمله آبادان اشاره کرد و افزود: این کاروان قرار است در آبادان نیز برنامه‌های متنوعی را برگزار کند.

 

وی با انتقاد از رسم غلط تیراندازی در مراسم‌ های منطقه تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت شیوخ و بزرگان منطقه با این معضل برخورد شود.

 

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین بر ضرورت تحکیم خانواده تاکید کرد و یاد آور شد: طلاق، اعتیاد و نیز تقویت مراکز بهبودی در منطقه برای تحکیم خانواده ضرورت دارد.

 

در این نشست مقرر شد در ایام فاطمیه اول و دوم، باشگاه‌ها و اماکنی که در آن‌ها جشن عروسی برگزار می‌شود، در این دو آئین به مدت سه روز تعطیل شوند.

 

کد خبر 1124107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha