اختصاص ۲۸ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای پروژه آسفالت شهرک صنعتی بیدک

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: ۲۸ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای پروژه آسفالت شهرک صنعتی بیدک اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «عظیم رضوانی» امروز دوشنبه اعلام کرد: عملیات زیرسازی، آسفالت و بهسازی خیابان‌های شهرک صنعتی بیدک به مساحت 6 هزار متر مربع در حال انجام است و اعتبار اختصاص داده شده به این بخش از محل منابع داخلی شرکت است.

 

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: یکی از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی تأمین امکانات زیرساختی از جمله زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری معابر اصلی و فرعی در سطح شهرک‌ها و ونواحی صنعتی است.

 

 وی خاطرنشان کرد: بهبود شرایط تولید برای تولیدکنندگان و ساماندهی و آسفالت سطح معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی از عوامل تاثیرگذار جهت حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی است.

 

رضوانی به امکانات زیربنایی مناسب شهرک صنعتی بیدک اشاره کرد و افزود: این شهرک صنعتی دارای امکاناتی چون آب، برق، گاز، تلفن، فیر نوری، ایستگاه آتش نشانی و تصفیه خانه است.

 

وی بیان کرد: تا کنون تعداد 233 قرارداد صنعتی منعقد شده که تعداد 100 واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.

 

شهرک صنعتی بیدک با مساحت 170 هکتار دارای امکانات زیرساختی مناسب برای سرمایه گذاری صنعتی یکی از فعال‌ترین شهرک‌های استان است.

 

 

کد خبر 1124109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha