چهره مدیریتی استان کرمان را جوان تر می کنیم

زینی وند گفت: سعی می کنیم چهره مدیریتی استان کمی جوان تر و همراه با برنامه های دولت سریع تر انجام شود و به سرعت پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، دوشنبه(۱۵ آذر) در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد؛ در سخنانی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات استان ذیل شورای راهبردی استان در حال پیگیری است؛ گفت: مسائل استان توسط تیم حرفه ای جمع بندی و راجع به آن گفتگو می شود.

 

 

استاندار کرمان هدف از طرح مسائل و مشکلات استان در شورای راهبردی استان را رسیدن به دیدگاه واحد و اجماع بر مسائل و در نهایت شکل گیری انگیزه و حمایت همه جانبه دانست و ادامه داد: هم افزایی و بسیج امکانات در راستای رفع نیاز مردم نیز مورد تأکید است.

 

 

وی با بیان اینکه استان کرمان به دلیل وسعت جغرافیایی پنج دانشگاه علوم پزشکی دارد و در پیک پنجم در یک روز حدود 2500 نفر در بیمارستان های استان بستری داشتیم و فقط در بیمارستان افضلی پور ۴۶۰ بیمار بستری بود زیرا شرایط ما متأثر از استان های همجوار است؛ اظهار کرد: اما با همکاری مردم و نیروهای نظامی و سایر ارگان ها توانستیم بدون ایجاد هیچ مزاحمتی برای کشور، این پیک را پشت سر بگذاریم.

 

 

زینی وند با بیان اینکه مسائل و مشکلات قابل حل را دنبال می کنیم و تاکنون ۹۰ درصد هدف گذاری اشتغال استان در سال جاری محقق شده، ادامه داد: در زمینه ایجاد اشتغال خرد در کشور اول هستیم و تاکنون ۵۰ هزار شغل بدون اتکاء به منابع دولتی در استان تعریف کردیم.

 

 

وی با بیان اینکه ۴۰۰ هزار نفر کارگر در استان وجود دارد که پیچیدگی های خاص خودش را دارد و برخی مسائل آنان باید در سطح ملی دنبال شود؛ افزود: من خودم را نیروی نظام جمهوری اسلامی و ذیل گفتمان فاخر رهبری خصوصاً در قالب بیانیه گام دوم می دانم.

 

 

استاندار کرمان ادامه داد: خودم را ملزم می دانم نام بزرگی که مقام معظم رهبری به عنوان«مکتب حاج قاسم» گذاشتند به عنوان نماینده عالی دولت آن را مو به مو اجرا و عمل کنم کما اینکه در طول این یکسال تلاش کردم هم در تولید گفتمان و هم در رفتار این الزام را داشته باشم و هم در چهارچوب تدابیر و سیاست های دولت که سیاست های بسیار خوب و نجات بخشی برای کشور خواهد بود و تدابیر وزیر کشور این اقدامات را به نحو احسن انجام خواهم داد.

 

 

وی تصریح کرد: در به کار گیری نیروها، خیلی ها خود اعلام استعفا کردند و خودم هم آمادگی داشتم و هم اعلام کردم در جای دیگری خدمت کنم زیرا دولت عوض شده بود و باید خود را با رویکردهای جدید هماهنگ می کردیم؛ خیلی از جوانان انقلاب و تمام قد معتقد به آرمان های جمهوری اسلامی و گفتمان مقام معظم رهبری که من آن را گفتمانی نجات بخش برای کشور می دانم، حتماً این طیف از جوانان را کادرسازی کرده و در جاهای مختلف به کار خواهم گرفت و استان را که تسلط کامل و همه جانبه ای بر آن امروز دارم به نحو احسن در شأن این مردم و تا روزی که اعتماد دولت بر من باقی باشد اداره خواهم کرد.

 

 

زینی وند گفت: در این جلسه یکی از جوانان انقلابی، رحمان جلالی را در مهمترین سمت استان در سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی استانداری معرفی می کنم.

 

 

وی اظهار کرد: هیچ لزومی در تغییر رفتار من نیست زیرا رفتار من رفتار حاکمیتی در چهارچوب نظام بوده و از مسئولین سیاسی بودم که بیشترین تولید گفتمان را ذیل گفتمان رهبری در حوزه های مختلفی داشتم و با قدرت این را در این دولت انجام می دهد.

 

 

استاندار کرمان در پایان گفت: سعی می کنیم چهره مدیریتی استان کمی جوان تر و همراه با برنامه های دولت سریع تر انجام شود و به سرعت پیش ببریم.

کد خبر 1124123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha