پرچم مطالبه گري از مسئولان در دست دانشجويان است/مطالبه گري بايد هدفمند باشد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تاکید بر اینکه دانشجويان ما امروز بايد به يك مجموعه نقش آفرين در جامعه تبديل شوند، گفت: پرچم مطالبه گري ها از مسئولان در دست دانشجويان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی زاده » در تریبون آزاد دانشجویی که در مسجد جامع شهر برگزار شد، با بیان اینکه مسجد جامع بندرعباس تبديل به پايگاهي براي تريبون آزاد براي دانشجويان خواهد شد، اظهار کرد: نقدهاي سازنده دانشجويان خطاب به مسئولان باعث بهتر شدن امور مي شود.

 

وی با ذکر این نکته که شجاعت و قاطعيت در بيان ايرادات بايد ضميمه هر مطالبه گري براي دانشجويان باشد، افزود: مطالبه گري مي تواند هم فردي و هم اجتماعي باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: تشكل هاي دانشجويي امروز به عنوان نماد و نمود مجموعه هاي بسيجي مطالبه گر هستند كه مي توانند به راحتي مطالبات خود را بيان كنند.

 

وی، اولويت بندي مطالبات را بسيار مهم دانست و عنوان کرد: توجه به ظرفيت هاي موجود نيز بسيار حائز اهميت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادي زاده با اشاره به اینکه مطالبه گري نيازمند یك نفشه راه است، گفت: مطالبه گري بايد هدفمند باشد.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح  کرد: نقشه مهندسي فرهنگي كشور كه به دستور مقام معظم رهبری ترسيم شد متاسفانه هنوز اجرا نشده است.

 

وي در پايان با ذکر این مطلب که نماز جمعه و مسجد جامع براي مردم است و در آن از مطالبات مردم خواهيم گفت، اظهار کرد: نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسئولان است و امیدواریم كه بتوانيم با عملكرد خود گوشه اي از مسائل مردم را حل كنيم.

 

 

 

کد خبر 1124160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha