مدیران به وظایف قانونی خود در پیشگیری از وقوع جرم عمل کنند

شعبانی گفت: باید همه دستگاه ها و مدیران به وظایف قانونی خود در پیشگیری از وقوع جرم عمل کنند و در این زمینه جدیت و اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، «علی شعبانی» در سومین نشست  ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم اصل مهمی است که در مسائل اجتماعی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید خروجی مناسب و محسوس داشته باشد وگرنه صرف برگزاری نشست و دادن گزارش کار فایده‌ای ندارد.

 

وی عنوان کرد: باید همه دستگاه ها و مدیران به وظایف قانونی خود در پیشگیری از وقوع جرم عمل کنند و در این زمینه جدیت و اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

شعبانی تأکید کرد: به دلیل اهمیت این کارگروه باید مدیران ارشد هر دستگاه و نهاد در این جلسات حضور داشته باشند.

 

وی افزود: مصوبات این کارگروه باید در زمان مقرر اجرا و عملیاتی شود تا جامعه آثار آن را مشاهده کند، در قانون اساسی بر پیشگیری از وقوع جرم تأکید شده است و نباید یک مسئله کوچک و کم اهمیت تلقی شود.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: با وقوع جرم تک تک افراد جامعه دچار آسیب و مشکل می شوند و  همه ما در برابر آسیب هایی که به جامعه وارد می شود مسئول هستیم و باید جلوی آنها را بگیریم.

 

کد خبر 1124183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha