برگزاری رخداد رسانه‌ای « سردار تا سردار» با هدف ایجاد پیوند بین حاج قاسم سلیمانی و میرزا کوچک جنگلی

حجت‌الاسلام پوریوسفی از برگزاری رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار با هدف ایجاد پیوند بین حاج قاسم سلیمانی و میرزا کوچک جنگلی خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف تبیین هر چه بیشتر شخصیت میرزا کوچک جنگلی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی پوریوسفی» شامگاه دوشنبه(۱۵ آذر) در مراسم رونمایی از پوستر رخداد رسانه‌ای "سردار تا سردار" در شهرداری رشت، اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف تبیین هر چه بیشتر شخصیت میرزا کوچک جنگلی را لازم دانست و اظهار داشت: گیلان گوهر نابی به نام میرزاکوچک جنگلی دارد و باید اتفاقات فرهنگی و نمادسازی‌های بسیاری بر مبنای آن شکل گیرد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان ضمن برشمرد ارتباط میرزا کوچک با مشروطه مشروعه با تاکید بر اینکه جبهه فرهنگی روی این موضوع هم تأکید داشته و برنامه‌های خود را به پیش می‌برد افزود: ایجاد پیوند بین حاج قاسم سلیمانی و میرزا کوچک جنگلی را یکی از اهداف مهم رویداد رسانه‌ای سردار تا سردار محسوب می‌شود.

 

پوریوسفی تصریح کرد: شهید میرزا کوچک جنگلی در روزها و ایامی که کورسوی امیدی برای کشور و مردم وجود داشت برای عزت کشورش و مردمش با استبداد داخلی و استعمار خارجی جنگید و مقاومت کرد و حال برای مردم این دوره کنونی اینگونه تداعی شده است که آن‌ها هم باید تا می‌توانند در برابر دشمن و زیاده‌خواهی‌هایش ایستادگی کنند.

 

 

* هویت مردم گیلان با میرزاکوچک جنگلی عجین است

«علی دارا» دبیر رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار نیز در مورد رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار توضیحاتی ارائه داد و ابراز داشت: رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار به همت مجموعه جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان و با مشارکت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت برگزار می‌شود.

 

معاون اجرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه هویت مردم گیلان با میرزاکوچک جنگلی و هویت ملی ما هم با شهید حاج قاسم سلیمانی عجین است عنوان کرد: ابعاد شخصیتی مشترکی در عملکرد این دو شهید بزرگوار است و به همین دلیل رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار را پیش‌بینی کرده‌ایم.

 

دارا بخش‌های رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار را در پنج حوزه اعلام کرد و ابراز داشت: گزارش تحلیلی، یادداشت، تیتر، گزارش خبری و عکس خبری در ۱۰ محور از بخش‌های پنجگانه این رخداد هستند و مهلت ارسال آثار هم از 15 آذر تا 9 دی ماه پیش‌بینی شده است.

 

وی از برگزاری مراسم اختتامیه رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار خبر داد و یادآور شد: برای مراسم اختتامیه این رخداد رسانه‌ای علاوه بر داوران ملی جهت داوری آثار ارسالی، سخنران ملی هم در نظر گرفته شده همچنین علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره 09917115202 برای دبیرخانه ارسال کنند.

 

کد خبر 1124206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha