۴۲ زائر اولی شرق مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند

طاطیان گفت: به همت کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر و با همکاری کانون های خدمت رضوی نکا و گلوگاه و آبشار عاطفه ها ۴۲ زائر اولی شرق مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با عنایت امام رضا(ع) کاروان 42 نفره زائرین مشتاق زیارت بارگاه ملکوتی آن حضرت به مشهد مقدس اعزام شدند .

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر از مازندران افزود: این اعزام برای افرادی است که تاکنون به زیارت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف نشده اند و یا از آخرین زیارتی که داشته اند مدت زمان زیادی می گذرد .

 

وی خاطر نشان کرد: این کاروان با همکاری خیرین رضوی و خادم یاران رضوی و به دعوت آستان امام رضا(ع) به مشهد مقدس مشرف شدند و در این مدت نیز برنامه های مختلف فرهنگی، زیارتی و سیاحتی در مشهد تحت برنامه های آستان برای زائرین  اجرا خواهد شد.

طاطیان گفت: به همت کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر و با همکاری کانون های خدمت رضوی نکا و گلوگاه و آبشار عاطفه ها 42 زائر اولی شرق مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی یادآور شد: اسکان زائران در زائر شهر رضوی است و زائران سه شب و چهار روز به هماره مسئول و روحانی در این سفر معنوی و زیارتی و سیاحتی حضور دارند.

کد خبر 1124254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha