همراهی خیران نقش مهمی در رفع مشکلات محرومان دارد

بشیری گودرزی با بیان اینکه زودن محرومیت از چهره مناطق مختلف نیازمند مشارکت عموم مردم و خیران است، افزود: همراهی خیران نقش مهمی در رفع مشکلات محرومان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حمید بشیری گودرزی» امروز(16 آذر) در مراسم تجلیل ازخیر خیر اندیش علی ترکاشوند، اظهار داشت: خیران یاری رسانان محرومان و نیازمندان هستند.

 

وی افزود: نگاه تیز بین خیران برای رفع دغدغه های مردم بویژه در مناطق محروم و کمک در عرصه های چون تعلیم و تربیت و ساخت مدرسه، مسجد و محرومیت زدایی ستودنی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری عاشورا شهرستان بروجرد با بیان اینکه همراهی خیران نقش مهمی در رفع مشکلات محرومان دارد، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های خیرین امری مهم و ضروری است که باید برای گسترش آن فرهنگ‌سازی شود.

 

بشیری گودرزی افزود: خوشبختانه طی سالهای اخیر، خیرین در امر ساخت مدرسه، خانه عالم، اشتغال محرومان کمک‌های خوبی کردند که امیدواریم روز به روز شاهد افزایش این کمک‌ها باشیم.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرح حاج حسین خان ترکاشوند و فرزند وی علی ترکاشوند، افزود: با کمک این دو خیر طرح های مختلفی شامل جاده سازی روستایی از سال 60 تاکنون، تهیه جهیزیه برای عروس و دامادهای نیازمند، ساخت و ترمیم مدرسه، ساخت حسینیه روستا، ساخت مسجد، ساخت نماز خانه مدرسه، خرید فرش برای مسجد، قربانی کردم گوسفند هر دو ماه یک بار و توزیع در بین نیازمندان، خرید ساعت اذان گو برای مساجد روستاهای محروم، خریدن سبد خانوار برای نیازمندان، خریدن کامپیوتر و چاپگر برای مدارس و آسفالت محوطه مدارس در روستاهای شهرستان بروجرد انجام شده است.

 

گفتنی است، در این مراسم که به همت کانون فرهنگی عاشورا شهرستان بروجرد و امام جماعت مسجد برگزار شد از  حمایت خیر نیک اندیش علی ترکاشوند تجلیل شد.

کد خبر 1124284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha