پایش ایمنی ساختمان های پرتراکم و مدارس شهرستان جهرم

عشایری گفت: اماکن پرتراکم و مدارس سطح شهر جهرم مورد ارزیابی مباحث ایمنی قرار گرفته است.

«محسن عشایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم، بصورت پایلوت تعدادی از اماکن پرتراکم و مهم سطح شهر را مورد ارزیابی مباحث ایمنی قرار داده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم افزود: این پایش طبق هماهنگی های بعمل آمده از سوی شهردار جهرم و اخذ مجوزهای لازم از دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و همچنین فرمانداری ویژه شهرستان جهرم انجام شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین در این خصوص چندی پیش دستور اکید دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جهرم در رابطه با ایمنی مدارس صورت پذیرفته است.

 

عشایری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت طرح مذکور، این سازمان، طی مکاتباتی به تمامی نهاد های دولتی، غیر دولتی و مسئولین ساختمان های پرتراکم و بلندمرتبه، کارشناسی را آغاز کرده است که در حال حاضر به دنبال تکمیل این پایش ضروری است.

 

وی عنوان کرد: این طرح ممیزی جهادی که به همت کارشناسان سازمان آتش نشانی جهرم در حال انجام است، نقش بسیار مهمی در شناسایی و برطرف کردن نقایص احتمالی موجود در اماکن مختلف دارد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی جهرم اظهار کرد: نوع عملکرد این سازمان در پیگیری این پایش، با گزارش به بالاترین مرجع اقدام کننده تا حصول نتیجه، طبق مقررات ملی ساختمان صورت می پذیرد.

 

عشایری در پایان تصریح کرد: هدف اصلی از این طرح، پیشگیری و ایمن سازی مکان های پرتراکم به لحاظ جمعیت می باشد و لزوم همکاری شهروندان گرامی حائز اهمیت است.

 

کد خبر 1124287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha