اهدای ۴۵۰ بسته فرهنگی به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بیرجند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه بیرجند گفت: به مناسبت روز دانشجو ۴۵۰ بسته فرهنگی به دانشجویان ورودی۱۴۰۰ دانشگاه بیرجند هدیه می شود.

حجت الاسلام «محمدعلی جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه روز دانشجو یادآور خاطره سه شهید دانشجوی دانشگاه تهران در سال 1332 و ایستادن در مقابل استکبار است، اظهار کرد: روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه  بیرجند با بیان اینکه آیین بزرگداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز دانشجو به صورت حضوری و مجازی چهارشنبه ساعت 12 الی 14 در دانشگاه بیرجند برگزار می شود، افزود: این برنامه همراه با برنامه متنوع سخنرانی، مولودی خوانی، پخش کلیپ و مسابقه و تقدیر از دانشجویان ورودی 1400 برگزار می شو.

 

به گفته وی، دانشگاه بیرجند بیش از ۲ هزار دانشجوی ورودی دارد که به مناسبت روز دانشجو 450 بسته فرهنگی به دانشجویان مقطع کارشناسی شامل قطعه فرش متبرک حرم امام رضا(ع)، بسته های متبرک حرم رضوی و کارت تبریک به تعدادی از دانشجویان ورودی هدیه می شود.

 

وی با اشاره به برنامه استقبال از دانشجویان 1400 گفت: این بسته های فرهنگی بر اساس شرط معدل، دانشجویان فعال، حضور در کانون های فرهنگی و سایر شاخص ها برای دانشجویان ورودی پست می شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه بیرجند همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «ملاقات در شب آفتابی» ویژه روز دانشجو خبر داد و گفت: در این مسابقات به نفرات برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1124294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha