برگزاری آیین جشن میلاد حضرت زینب (س) در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری آیین جشن و سرور میلاد با سعادت پیام آور کربلا حضرت زینب کبری (س) در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سالروز میلاد پیام آور کربلا، حضرت زینب کبری (س) بهانه ای شده تا بچه های مسجد گرد هم جمع و به جشن و سرور بپردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه در قالب هیات نوجوانان «یاوران ولایت» متشکل از بچه های مسجد و با سخنرانی حجت الاسلام زاهدی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: «فرشید میرزایی»، «ابوالفضل قناعت پیشه» و «امین بشارتی» از ذاکران اهل بیت (ع) در این برنامه به مدیحه سرایی می پردازند.

 

حضوری ادامه داد: همچنین علاوه بر این سه مداح اهل بیت (ع)، در این مراسم مداحان نوجوان مسجدی نیز مدیحه سرایی و مولودی خوانی می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این آیین از ساعت 19 روز پنجشنبه 18 آذر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از بچه های مسجد برای شرکت در این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، زینب (س)، دختر علی و زهرا (علیهما السلام) در روز پنجم جمادی الاولی سال پنجم هجرت، در مدینه منوره دیده به جهان گشود.

 

حضرت زینب (س)، شیرزن دشت کربلا سرانجام پس از عمری دفاع از طریق حقه ولایت و امامت در ۱۵ رجب سال ۶۳ هجری قمری در ضمن سفری که به همراه همسر گرامیشان عبداللّه بن جعفر به شام رفته بودند، به شهادت رسیده و بدن مطهر آن بانوی بزرگوار در همانجا دفن شد.

 

کد خبر 1124328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha