پویش اهدای خون دانشجویان در اردبیل اجرا می شود

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل گفت: پویش اهدای خون دانشجویان همزمان با روز دانشجو در مراکز اهدای خون استان اردبیل با هماهنگی دانشگاه ها اجرا می شود.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش اهدای خون دانشجویان همزمان با روز دانشجو در مراکز اهدای خون استان اردبیل  با هماهنگی دانشگاه ها  اجرا می شود.

 

 

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: این طرح از 13 آذرماه آغاز شده و تا 18 آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از همه دانشجویان دعوت می کنیم تا برای حمایت از بیماران خاص که نیازمند اهدای خون هستند در این طرح مشارکت داشته باشند.

 

دژکام خاطر نشان کرد: مرکز اهدای خون اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی آمادگی کامل برای حضور دانشجویان را فراهم کرده و امیدواریم بتوانیم با این حرکت خداپسندانه نیازمندی های فرآورده های خونی بیماران را تامین کنیم.

 

وی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا تاکنون تمامی خدمات اهدای خون با رعایت بالاترین استانداردهای اهدای خون صورت می گیرد و هیچ خللی در مکانیزم تامین فرآورده های خونی استان که آلوده به بیماری کرونا باشد، مشاهده نشده است.

 

مدیر کل انتقال خون استان افزود: از عموم مردم استان نیز دعوت می شود تا به دلیل نیازهای بانک خون در زمینه اهدای خون بیش از پیش مشارکت داشته باشند.

 

کد خبر 1124338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha