استقبال از مدال آوران نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در زاهدان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم استقبال از مدال آوران نوزدهمین دور مسابقات ملی مهارت در این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «جلیل شهریاری» در تشریح این خبر گفت: تیم مهارتی استان در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با کسب 2 مدال طلا در رشته صافکاری ، نقاشی خودرو و 2 دیپلم افتخار در رشته‌های جواهرسازی، تعمیرونگهداری ماشین آلات سنگین  شگفتی ساز این دوره از مسابقات شدند.


مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ازبین مدال آوران کشوری در برخی رشته ها افراد منتخب به مسابقات جهانی که در شانگهای چین برگزار میشود حضور خواهند یافت.

 

شهریاری اذعان داشت: کسب دو مدال طلا در مسابقات ملی مهارت توسط تیم مهارتی استان حاکی از وجود ظرفیت های بالقوه فراوان در بین جوانان ما است و ضروری است تا با استفاده از امکانات موجود و جذب امکانات برای حضور موثر کارآموزان در دوره های آموزشی و المپیادهای کشوری بیش از پیش تلاش کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: از دستگاه های اجرایی دست اندر کار  استان انتظار  حمایت همه جانبه از این جوانان افتخار آفرین می باشد تا با انگیزه بیشتر شاهد  حضور هر چه بیشتر جوانان  در این رقابت ها باشیم

کد خبر 1124379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha