مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری فارس در گذر «حافظ» باقی بماند

کامرانی گفت: مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس باید در نقطه ‌ای که گذر حافظ است، باقی بماند و در این خصوص مدافع حقوق کودکان و نوجوانان و مسائل فرهنگی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 16 آذر) در دیدار با رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تخریب ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شیراز با ادعای پایتختی شیراز به عنوان شهر دوستدار کودک، تعارض دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: از تخریب مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شیراز که به دلیل احداث پل کابلی 9 سال قبل تخریب شد، سابقه خوبی نداریم و وعده شهرداری شیراز برای اختصاص زمین معوض صاحب ساختمان در خور و شایسته محقق نشده و این مرکز به دست فراموشی سپرده شده است و مکان مناسبی ندارد.

وی اضافه کرد: مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس باید در نقطه ‌ای که گذر حافظ است، باقی بماند و در این خصوص مدافع حقوق کودکان و نوجوانان و مسائل فرهنگی هستیم.

کامرانی تصریح کرد: نمای مرکز فرهنگی هنری شماره یک با توجه به معماری زمان حاضر زیبا نیست اما باید نمای ساختمان در خور شان کودکان، نوجوانان، شهر تاریخی شیراز و گذر «حافظ» مورد تعمیر و بازسازی قرار بگیرد.

کد خبر 1124389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha