نمایشگاه بین المللی در روز پنجشنبه نیز دائر است

زمانی گفت: در حال هماهنگی هستیم که بابت مشکلی که روز اول نمایشگاه پیش آمد، برای روز پنجشنبه این روز جبران شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسن زمانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران با برنامه «صبح و گفتگو» در مورد مسدود شدن مسیر نمایشگاه مصاحبه تلفنی کرد.

 

زمانی گفت: از زمانی که اعلام شد که نمایشگاه پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی برگزار نشود، در تمام برنامه ریزی های ما لحاظ شد؛ در این دوره 4 نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، منسوجات خانگی و محصولات نساجی، نمایشگاه متالوژی پولاد و صنایع معدنی، نمایشگاه تخصصی پوشاک و نمایشگاه کشاورزی و نهاده های کشاورزی برگزار می شود که تمامی آنها تخصصی است و تمام مجریان آن به صورت رسمی دعوت شده اند که در روز به مدت 8 ساعت، حداکثر 3 هزار نفر به نمایشگاه مراجعه می کنند.

 

رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران در رادیو گفت و گو با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ ها 6 هزار ماشین است ادامه داد: این 3 هزار نفر در طول 8 ساعت مراجعه می کنند و طوری برنامه ریزی شده که کوچکترین مزاحمتی پیش نیاید.

 

وی همچنین با بیان اینکه روز گذشته مانعی برای ورود مراجعین وجود نداشت گفت: تاکید پلیس این بود که هماهنگی با آنها صورت گیرد و در حال هماهنگی هستیم که بابت مشکلی که روز اول نمایشگاه پیش آمد، در روز پنجشنبه این روز جبران خواهد شد.

کد خبر 1124427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha