بدون فوتی و شناسایی ۳۱ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

جمالیان از روز بدون فوتی و شناسایی ۳۱ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی خبر داد.

سید «محمد جمالیان» با اشاره به اینکه بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۱ مورد جدید ابتلا در ۲۴ساعت گذشته شناسایی شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:  بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۱۰۵ هزار و ۵۰۴ نفر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: از تعداد ۳۱مورد جدید در استان ۱۰ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

وی با بیان اینکه ۲۱مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند، خاطر نشان کرد: این افراد تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خوشبختانه در ۲۴ساعت گذشته مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است، ادامه داد: با این حساب تعداد فوتی ها در اثر این بیماری در استان همان  ۲ هزار ۹۷۹ نفر می باشد.

 

رئیس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در پایان بر رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های تاکید کرد و گفت: در حال حاضر در وضعیت کم خطر کرونایی قرار داریم و این وضعیت بسیار شکننده است که لازم است همگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 1124493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha