آيين گراميداشت روز دانشجو در بندر آستارا برگزار شد

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه‎‌های پیام نور و آزاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«علی آصفی» امروز(سه‌شنبه، ۱۶  آذر) در آیین گرامیداشت روز دانشجو با تبریک این روز به دانشجویان گفت: روز دانشجو يادآور قيام دانشجويان در برابر استكبار جهانی است.

 

رییس دانشگاه پیام نور بندر آستارا افزود: دانشجويان از تاثيرگذارترين گروه‌‎های جامعه هستند و در مناسبات و تحولات كشور نقش مهمی دارند.

 

آصفی با اشاره به اینکه مبارزه دانشجويان با سلطه‌گری آمريكا ناشی از ايمان جوانان آگاه کشورمان بود،اظهارکرد: رسالت دانشجو فقط در سنگر علم خلاصه نمی‌شود، بلكه بايد با بينش و معرفت قدرت تجزيه و تحليل پديده‌های سياسی و اجتماعی را داشته باشد.

 

* ۱۶ آذر یادآور عدالت‌طلبی و ضد استکباری بودن دانشجویان است

«سید محمد رشیدی» نیز در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار شد این روز را به دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت و افزود: ۱۶ آذر یادآور آرمان‌گرایی، عدالت‌طلبی و ضد استکباری و ضد سلطه بودن دانشجویان است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا افزود: رسالت امروز دانشجو به عنوان سرمایه انسانی، اجتماعی و فرهنگی حس مسئولیت اجتماعی، تولید علم، هوشمندی، علم اندوزی، آزادیخواهی و آزاداندیشی، نشاط، شادابی، انتقادگری، مطالعه‌گری و هدف‌‎گذاری سیاسی و اجتماعی است.

 

گفتنی است، به مناسبت روز دانشجو؛ دانشجویان دانشگاه پیام نور به همراه کارکنان این دانشگاه با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با شهدا تجدید پیمان کردند، دیدار و نشست رییس دانشگاه پیام نور آستارا با مسئول کانون هلال احمر و بسیج دانشجویی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور این شهرستان بود.

 

در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آستارا نیز تعدادی از دانشجویان این واحد با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

کد خبر 1124500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha