خدمت داوطلبان هلال احمر خدمتی مومنانه برای دستگیری از نیازمندان

اسدی گفت: خدمت داوطلبان هلال احمر خدمتی مومنانه برای دستگیری از نیازمندان است که داوطلبان ما جانانه در میدان خدمت رسانی حاضرند و تلاش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، «رمضانعلی اسدی» امروز( 16 آذر) در همایش بزرگداشت و تجلیل از خیران و داوطلبان برتر و فعال هلال احمر بهشهر اظهار کرد: داوطلبان سفیران خدمت رسانی اند که در حوزه هلال احمر از داوطلبان هلال احمر به عنوان پهلوانان در کار خیر یاد شده است که جانانه در میدان حاضرند.

رئیس جمعیت هلال احمر بهشهر از حضور داوطلبان در هلال احمر نیرو محرکه و عامل رشد و پیشرفت در جمعیت هلال احمر نام برد و افزود: با استفاده از توان، قوه و نیرومحرکه داوطلبان می توان در دستگیری از نیازمندان موفق تر عمل کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: رفع نیاز مردمی مهمترین کار در هلال احمر است و داوطلبان و اعضای هلال احمر در صحنه ها و بحران ها و عملیات مختلف جانانه در میدان حاضرند تا با رفع نیازها و مشکلات از معضلات گره گشایی شود.

اسدی گفت: خدمت داوطلبان هلال احمر خدمتی مومنانه برای دستگیری از نیازمندان است که داوطلبان ما جانانه در میدان خدمت رسانی حاضرند و تلاش دارند.

 

وی افزود: روز جهانی داوطلب فرصت مناسب برای پاسداشت فرهنگ داوطلبی و نیکوکاری و قدردانی از تمامی افراد خیر، گروه‌ها و نهادهایی که برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در همه زمینه‌ها و به ویژه در امر ارتقای سلامت و فرهنگ خیر و نیکوکاری تلاش دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر یادآور شد: جمعیت هلال احمر همواره نیازمند قوت و نیروی فعال داوطلبان است و انتظار داریم تا همه با هم با تلاش بیشتر و حضور همیشگی در صحنه های مختلف شما برای گره گشایی از نیازمندان تلاش کنیم.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم از خیران و داوطلبان فعال و برتر جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر با حضور فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران و خیران و داوطلبان تجلیل شد.

کد خبر 1124522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha