لزوم برگزاری یک برنامه محوری در همه شهرستان های استان کرمان برای بزرگداشت شهید سلیمانی

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان بر لزوم برگزاری یک برنامه محوری در کنار سایر برنامه های هر شهرستان در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، سه شنبه شب(۱۶ آذر) یک روز پس از انتصاب خود در جلسه کمیته شهرستان های ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر لزوم برگزاری یک برنامه محوری به عنوان قله برنامه های دومین سالگرد تاکید کرد.

 

 



سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این جلسه رویکرد مردمی در برنامه های دومین سالگرد شهید سلیمانی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به ارسال پیشنهاد معرفی کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام به شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: فرمانداران، این مهم را در برنامه های سالگرد مورد توجه قرار دهند.

 




محمدصادق بصیری، معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار در این جلسه با بیان اینکه کار برای سردار دلها باید دلی باشد و صرفاً تکلیف اداری نیست؛ افزود: هر کس قدمی در این راه بردارد، توشه ای است برای روزی که دست همه از چاره کوتاه است.

 





وی با بیان اینکه روح شهید سلیمانی کمک کرد و برنامه های پارسال به نحو مطلوب برگزار شد؛ گفت: شمارش معکوس برای سالگرد شهید سلیمانی آغاز شده و باید کیفیت و نوآوری و رفع خطاها مد نظر باشد.

 

 




بصیری اظهار کرد: امسال جنبه مردمی برنامه ها، جلوگیری از برنامه های تضعیف کننده محور مقاومت، لزم توجه به پروتکل های بهداشتی، اجرای برنامه های و... مورد تاکید است.

 



وی با تاکید بر ارتباط شهرستان های در مسیر زوار با ستاد موکب ها، بار دیگر متذکر شد: ساخت هرگونه تندیس از شهید سلیمانی ممنوع است.

 

 



سیدابراهیم یزدی، دبیر کمیته شهرستان های ستاد برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی هم خاطرنشان کرد: از شهرستان های بزرگ استان انتظار برنامه های اثرگذار است.

 



در این جلسه فرمانداران شهرستان های شمالی استان برنامه های پیشنهادی خود را برای سالگرد شهید سلیمانی اعلام کردند و شهرستان های جنوبی نیز روز بعد اعلام می کنند.

کد خبر 1124533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha