۱۰۰ ویلچر رایگان برای معلولان نوجوان اختصاص یافت

حاجی رحیمیان از اجرای طرح مثبت حرکت در کشور به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خبرداد و گفت: ۱۰۰ ویلچر رایگان برای معلولان نوجوان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «تورج حاجی رحیمیان« در آیین توزیع ویلچر رایگان به نوجوانان اظهارداشت: طرح مثبت حرکت در کشور با محوریت توزیع ویلچر رایگان برای نوجوانان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حال اجرا است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: در همین راستا یکصد ویلچر رایگان برای معلولان نوجوان اختصاص یافت.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این موضوع توزیع بسته های حمایتی برای این قشر که دانش آموز هستند نیز پیش بینی و مورد اجرا قرار گرفته و باید بیشتر به نیازهای این قشر توجه شود.

حاجی رحیمیان ادامه داد: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه مورد توجه این نهاد بوده و تاکنون نیز با توزیع بسته های حمایتی و فرصت هایی برای رفع نیاز به صورت موردی و گروهی اقدام شده است.

 

وی اضافه کرد: حمایت های ستاد اجرایی امام از این دسته از معلولان در آینده ادامه خواهد داشت.

 

کمک به زوج های جوان در دستور کار

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان به توصیه امام جمعه اصفهان در خصوص درمان، ازدواج و اشتغال اقشار آسیب پذیر گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر جوان برای ازدواج و اشتغال مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در حوزه درمان نیز بر اساس توان اقدام خواهیم کرد که در دوران کرونا این حمایت ها وجود داشته است.

 

کد خبر 1124542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha